Pomoc se zalohovanim

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Thu Mar 29 10:01:36 CEST 2007

Břetislav Kubesa wrote (2007/03/28):
> >restore if /dev/nsa0
> bez mt fsf X to nefunguje :

Treba restore skutecne nedocita - co po restore if /dev/nsa0 vypise
mt -f /dev/nsa0 status? Zajimave jsou File Number a Record Number.
Jestli Record Number neni nula, mt fsf 1 pro prechod na dalsi zalohu
by mohlo stacit.

> Co te tyce rychlosti rewind, mechanika je pripravena cca do 5sec.

To by spis ukazovalo na pouziti mt rewind po prikazu, kde bylo /dev/sa0
misto /dev/nsa0. Polohovaci cas udavaji 68 s. I kdyz kdo vi...

> Ta chyba se objevi cca po 1hod - 1,5hod...
> Jedna se o HP StorageWorks DAT 72i USB (s paskou 36 GB - 72GB s kompresi).

Rychlost 3,2 MB/s, tj. doba mazani mi vychazi asi na 3 hodiny. Mozna
jestli jeste neni problem nekde s timeouty ve vrstve USB.