Pomoc se zalohovanim

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 28 00:08:39 CEST 2007

Břetislav Kubesa napsal/wrote, On 03/27/07 23:16:
> Prosim o pomoc se zalohovanim na pasku, netusim v cem je problem.

	Ja se teda se zalohovanim an pasku nedostal ani tak daleko, ale je mi
divne ...:

fsf je Forward space N files

> mt rewind
> mt -f /dev/nsa0 fsf 1
>  restore if /dev/sa0 ---> OK

... tedy, pretocime na zacatek, preskocime na zacatek prvniho souboru a
zrestorujeme ...

> mt -f /dev/nsa0 fsf 2
>  restore if /dev/sa0 ----> OK

... preskocime o dve souborove znacky dal (tim jsme na treti) a z
zrestorujeme ...

> mt -f /dev/nsa0 fsf 3
>  restore if /dev/sa0 ----> tape read error: Unknown error: 0 ????

... preskocime o tri znacky (tim jsme na seste) a pokusime se
zrestorovat. Je na te pasce na tohle opravdu dost souboru (tedy alespon
sest) ? Zazalohovaly se, odhaduji, tri ...

	Mozna se pletu, co FSF dela, ale pripada mi, ze to, co si myslim ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz