nastaveni apache

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Mar 26 15:20:26 CEST 2007

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 03/26/07 07:53:

> Vyse popsana konfigurace je
> super,jen mi pak nefungujou html stranky(php bez problemu).Vyhodim
> .html .htm a stránky mi zase chodi.

	Zkusil jsi nekdy poslat sve lekarce mailem dotaz "pani doktorko, neni
mi dobre, muzete mi poradit jak se mam vylecit ?"

	Tak to zkus. A to co ti odpovi si mysli, ze jsem ti odpovedel ja na
tvuj dotaz "nefunguji mi HTML stranky - jak to mam opravit".

	"Nefunguje" je opravdu zoufale nedostatecny zpusob jak popsat zavadu ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz