nastaveni apache

Lukas Vana fabian at fabian.cz
Mon Mar 26 13:48:08 CEST 2007

On Mon, 26 Mar 2007 13:41:52 +0200, Jaroslav Votruba
<jaroslav.votruba at keytec.cz> wrote:

> hmmm,tak jsem asi jinej ale me to proste neprojde.Presne tak bych si to
> predstavoval,ale apache ma asi jiny nazor.
> tady je phpinfo http://mail.keytec.cz/testik/index.php ,jestli podle
> toho budete nekdo schopen rict co je blbe.
> jediny co me napada je
> Registered PHP Streams     php, file, http, ftp, https, ftps
>
> a pridat i html,ale je to jen laickej nazor

No vzhledem k tomu, ze to phpinfo funguje, tak by to melo byt v poradku.
Jeste muzete misto <? ?> dat <?php ?>, ale melo by jit oboji. Jinak bysme
mohli radit vic, kdybyste nam napsal nejakou hlasku, kterou to vyhodi do
logu treba.

--
Lukas Vana (fabian)

IT bridge.net s.r.o.
tel.: +420 267 132 39
web: http://www.itbridge.net

home page: http://home.fabian.cz
icq: 274000127
irc: #czech at AfterNet, #penguin.cz at IRCNet