nastaveni apache

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Mon Mar 26 12:03:36 CEST 2007

> Nebude to zalezet na obsahu?
> Navic nechapu pozadavek davat do .html PHP kod, kdyz v .php se bezne
> uziva kombinace HTML a PHP. Co vam tedy brani ve zmene pripony?
>
> Ondra

zas az tak se v teto problematice neorientuji-zacinam s tim. Ale zacal
jsem se ucit HTML  a udelal v nem stranky .ted zacinam s PHP a chtel
bych vyuzit vetsinu z puvodnich stranek. Co jsem zjistil,kdyz  v   neco
.php vkladam HTML kod ,tak musi byt uvozovkovan jinak to php
neschrousta.A tomu bych se chtel vyhnout,je to moc prace. Spise bych
chtel jit cestou HTML kodu a do neho vlozeny kusy PHP kodu. Podle knizky
to jde,bohuzel knika nerika jak toho dosahnout.
Nejsem si jistej,zda kdyz zmenim priponu a pajsl zustane HTML,zda to projde.

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav
mailto:jaroslav.votruba at keytec.cz