vlastní sms brána

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Mar 21 17:40:12 CET 2007

Forma, s.r.o wrote:
> Zdravim,
>
> tiez mame ten problem. Na slovensku poskytuje podobnu sluzbu Orange, je ju
> nutne aktivovat a stoji asi 150 SK. Funguje tak, ze mate vytvoreny mbox
> vasecislo at orangemail.sk na ktory, ked vam pride email posle sa vam SMS
> notifikacia s tymto emailom.
> Ma to ale jeden problem. Niekedy je to dost rychle a niekdy to ma velke
> oneskorenie, radovo az hodiny.
>
> Tak sme si kupili na tento ucel GSM modem Nokia 30, ktory sa pripoji na
> seriovy port a da sa jednoducho programovo ovladat.

> [...]

Pred lety jsem pouzival SMS Server Tools s GSM modemem Siemens MC35i
http://smstools.meinemullemaus.de/

Ted mi tak nejak postacuje zasilani sms pres e-mail, coz ma u vsech
operatoru nizsi prioritu, nez zasilani plnohodnotne SMS, takze nekdy je
zpozdeni v doruceni i nekolik hodin. Jindy chodi okamzite. Limit u
Vodafone je tusim 100 zprav za den (jednou mi monitoring posilal tolik
zprav, ze se to vazne pak useklo a do konce dne neprisla uz zadna)

Ted jeste zvazuji posilani pres API mobilem.cz (placena sluzba)

Miroslav Lachman