vlastní sms brána

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Wed Mar 21 17:21:19 CET 2007

Rudolf Cejka píše v st 21. 03. 2007 v 17:17 +0100:
> [...]

My ve firme na toto pouzivame smsd (comms/smstools). Chova se to jako
sendmail, ale s SMSkama, ma to normalne spool a vsechno... Najs.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity
tvar.
Zkuste presne definovat tvar hrusky.
  -- Marigold: Pul stoleti poezie