vlastní sms brána

Lukas Vana fabian at fabian.cz
Wed Mar 21 11:04:11 CET 2007

DD,

na eurotel (o2) to jde, tak jak pisete, ale posle se jen 60znaku.
Na t-mobile to s tim cislem myslim nejde a musite si zalozit ucet na
t-zones (neco at t-email.cz) a aktivovat sluzbu mobileBox easy a nechat si
prichozi maily presmerovat na mobil, za coz se ale myslim plati. Muzete si
nechat posilat jen dorucenky a ty jsou zdarma.
U oskara nevim presne, ale myslim, ze taky musite mit nejakou schranku u
nich.

Nejjednodussi je obvolat jejich podporu, nebo napsat jim mail.

Hodne stesti a kdybyste to pak nekam na wikipedii sepsal, jak to je uplne
presne, kdyz jste to nikde nenasel, tak by to bylo fine:).

--
Lukas Vana (fabian)

IT bridge.net s.r.o.
tel.: +420 267 132 39
web: http://www.itbridge.net

home page: http://home.fabian.cz
icq: 274000127
irc: #czech at AfterNet, #penguin.cz at IRCNet