FreeBSD kernel panic: vm_thread_new: kstack allocation failed

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Wed Mar 21 09:23:11 CET 2007

On Wed, Mar 21, 2007 at 08:02:57AM +0100, Jozef Babjak wrote:

>   ^-- +1. Tiez som vzdy dost vytoceny, ked musim restartovat stroj len
> preto, aby som v jail-i rozbehal postgres.

tak ono by se to v prvni rade mohlo/melo alokovat dynamicky. ja se na ten
kod celkem podrobne dival (dokonce i nejake patche ze mne vypadli) a je to
des a hruza....

linux ma todle vyresene daleko lip. kazdopadne bliska se na lepsi casy - kluci
se tedka na sysvipc kapku divaji (ono to ma i jine problemy nez nizke defaulty)
a snad se budou dit nejake positivni veci :)