FreeBSD kernel panic: vm_thread_new: kstack allocation failed

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Wed Mar 21 09:21:06 CET 2007

On Wed, Mar 21, 2007 at 08:23:04AM +0100, Jozef Babjak wrote:

>   ^-- Je ale rozdiel mat konzervativne limity, ked hned aj nastavene
> historicky, a mat nepouzitelne limity. Co sa tyka limitov pre IPC, ma
> FreeBSD nepouzitelne limity.

prave o tom mluvim... a jde o ruzne dalsi veci.. tedka byla nejaka diskuse
a z ni vyplynulo (iirc) ze veskere IO operace probihaji v chunks o 128KB.
to je nastaveni z doby kdy fbsd vzniklo (a nejspis i driv) a nikdo se nenamahal
vykoumat jestli je to optimalni i v roce 2007

> V zasade "ui" implementovanu rozumnymi pravidlami nad rozumnymi
> metrikami povazujem za daleko spolahlivejsiu, ako inteligenciu
> prirodzenu, teda aspon pokial sa bavime o regulacii dobre popisanych
> procesov (co vsetky vyssie uvedene su). Samozrejme, takato "ui"
> nenajde exelentne nestandardne riesenie, ktore najde clovek; to
> ale v tomto pripade nikto po nej nechce.

myslim ze prave ty evolucni algoritmy vetsinou nachazeji DOST nestandardni reseni :)