FreeBSD kernel panic: vm_thread_new: kstack allocation failed

Radim Kolar kolar.radim at gmail.com
Tue Mar 20 17:07:20 CET 2007

> nooooo.. zrovna tohle mne na fbsd dost se*e.. ty ruzne limity a vubec vetsina
> hardcoded hodnot ma velikosti nekdy z 80tych let a je to cele naprd...
presne tak, uz by mel nekdo zacommitovat zmenu defaultniho poctu
semaforu z 10 rekneme na 500, shmmax taky neni nastaveno zvlast
stedre. U solarisu dostali rozum a defaulty v poslednich verzich
opravili. Taky jsem si onehda pohraval s myslenkou na testnuti
OpenSolarisu, ale porad je jeste vyzadovana registrace pro stazeni a
webhostingy ho prakticky nepodporuji.
> Otazka znie, ze ci to je spravne spravanie, ak moze neprivilegovany
> uzivatel dosiahnut reboot stroja. Ja by som to videl na nejaky bug
> v kerneli.
> to rozhodne neni bug v kernelu :)
mno, mel by vratit ENOMEM. takhle se hardlockoval linux 2.4, v 2.6 to uz fixly