maildrop (bylo jak na mailserver)

Cizek.Milan cizek.milan at seznam.cz
Tue Mar 20 11:49:05 CET 2007

Ahoj,
chtel bych se zeptat jestli zde nekdo pouziva maildrop spolu s virtualnimi ucty v mysql. Uz jsem trochu pokrocil a vyjasnil si par otazek, nicmene bych se rad zeptal.

V tuto chvili mi funguje maildrop, jsem prez nej schopen dorucit do lokalniho mailboxu, jsem schopen ho i logovat (nyni uz alespon vim, ze konfiguracni soubor maildroprc bere v potaz). Predpokladam ale, ze take maildrop musi mit prehled o uzivatelich, o umisteni jejich maildiru atd. Nasel jsem par prikladu (opravdu poskromnu) konfiguraci v maildroprc souboru.

hostname             localhost
port                 3306
database             mail
dbuser               USERNAME
dbpw                 PASSWORD
dbtable              postfix_users
default_uidnumber    125

Kdyz doplnim podle mych potreb, stale mam pocit, ze se databaze zcela ignoruje. V rade linuxackych how-to je ukazovan prikaz "maildrop -v", ktery mimo verze vypise take to, ze MySQL podpora je soucasti. Toto u me postradam a at to zkompiluji nevim jak, toto tam proste nemam. :( Nevim kde delam chybu, proto ocenim jakykoli napad. Diky

Milan