su

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Mar 17 13:59:30 CET 2007

Milan Cizek wrote:

> ahoj to vim, ten uzivatel je samozrejme ve wheel. Proste mam rozjeta prava,
> zrejme jsem vcera omylem spustil chmod -R ... na spatnem miste. :( Jdu
> reinstalovat, bude to jistejsi, stejne to bylo tak nejak v planu.

	Obnovit prava umi "mtree" - stndardni prava pro systemove soubory a
adresare jsou nekde v systemu ulozena. Pokdu mas v systemu zdrojaky, pak
mam dojem, ze "make installworld" zahajuje svoji praci prave tim, ze
spusti mtree a prava obnovi - takze by installworld ani nemusel bezet cely.

	Kazdopadne nerozumim tomu, ze bys mele pravo nastavit setuid - pokdu
skutecne nemas toto pravo, tak nejsi root, nebo je problem daleko
vaznejsi, nez jen chybejici prava k souborum ...