Jak na mailserver

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Mar 16 12:38:52 CET 2007

MeX wrote:

> Mna by celkom zaujimalo o ake bugy sa jedna a kde mozem najst tie patche,
> pripadne ci tie patche niekto nasadil a s akym vysledkom.
>
> MeX

Patrne vsechny patche se povaluji kdesi v diskuznim foru na strankach
PostfixAdmina, sam jsem tusim aspon jeden patch posilal, ale kdyz jsem
videl "mrtvou situaci", tak jsem si zkratka tu jednu opatchovanou verzi
rozkopiroval po serverech a vic se tim nezabyvam. Urcite v te me verzi
neni opraveno vsechno, ale je tam opraveno to, co me branilo v provozu.
Jmenovite je to treba fatalnu bug v pripade pouziti mysqli, kde je jiny
pocet povinnych parametru u funkci, nez u mysql, ale autor proste jen
vzal mysql_ funkce, zkopiroval je s pojmenovanim mysqli_ a povazoval to
za funkcni reseni bez otestovani. Dalsi funkce maji opacne poradi parametru.
Jinym problemem je pak nemoznost zadavani vice aliasu, diky spatnemu
escapovani / rozdelovani podle oddelovace noveho radku.
Asi tam byly jeste dalsi problemy, moc si nevzpominam. Je to tak nejak
aspon rok, co jsem to prestal resit.
Tak jako tak mi PostfixAdmin nevyhovuje a stale vyckavam, az mi dojde
trpelivost a napisu si neco vlastniho - coz uz jsem pred nekolikal lety
udelal, ale to bylo velmi primitivni, takze jsem to pak zase zahodil a
pro klienty nasazoval PostfixAdmina.

Miroslav Lachman