Re: Jak na mailserver

Cizek.Milan cizek.milan at seznam.cz
Fri Mar 16 10:12:24 CET 2007

>  Databazi postfixadmina mate v instalaci postfixadmina. Postfix i courier
>  pak nakonfigurujete k pouzivani postfixadminove databaze.
>  Doporucuji zacit poatupem:
>  apache
>  mysqld
>  postfixadmin
>  databaze podle navodu k postfixadminovi
>  postfix
>  courier-imap
>  vylepseni (antivir, antispam, webmail...)

Ahoj, to jsem si myslel. Ale chci se jeste tedy zeptat, neprijdu timto postupem o nejake featury? Napr. v tom how-to p.Burdy ma tabulek mnohem vice, mnohem vice sloupecku... Predpokladam, ze toto asi pouzit nemuzu ani za predpokladu, ze bych se dodelane sloupecky editoval primo v mysql (protoze postfixadmin s nimi nepocita a ty INSERTy by pochopitelne nezvladl)...

Milan