Zaneřáděná paměť

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Thu Mar 15 13:06:36 CET 2007

František Kučera píše v čt 15. 03. 2007 v 12:37 +0100:

> při používání se mi postupně plní operační paměť, problém je v tom, že
> se nechce vyprazdňovat.
> Ani po ukončení všech aplikací a KDE a restartování X serveru se
> nevyprázdní (všechny uživatelské aplikace jsou ukončeny). Když
> restartuji celý počítač, je zase všechno OK.
>
> Po restartu X serveru je situace prakticky stejná jako když běží celé
> KDE s několika programy:
> http://disk.jabbim.cz/xkucf03@jabber.cz/pamet_pred_restartem.png
>
> Až po restartu celého počítače se paměť pročistí
> http://disk.jabbim.cz/xkucf03@jabber.cz/pamet_po_restartu.png

> [...]

A co na to rika top(1)?

Muj soukromy odhad je ze ten KDE bazmek zapocitava Inactive frontu do
"data aplikaci" ...

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity tvar.
Zkuste presne definovat tvar hrusky.
  -- Marigold: Pul stoleti poezie