pc s vice disky - boot

Radim Kolar kolar.radim at gmail.com
Wed Mar 14 12:40:09 CET 2007

> Mam jeden dotaz, bsd pouziva take jeko linux zavadec grub? nebo lilo ??
grub je podporovan, o lilu nevim. ve freebsd je vlastní boot0cfg
> Pokud pouziva grub, tak mate problem, zatim se mi ho nepodarilo
> presvedcit, aby
> umnel vic jak 8 disku...., pakarna je kdyz bootujete z 9 a 11 :-))
SW i HW raid ty disky najde vždy, tak je prostě přeuspořádej tak aby
ty bootovací měli nižší ID.

Dnes narozdíl od dřívějších dob, kdy jsem fixou značil všechny disky,
stačí dnes označit jen systémový a zbytek nainstalovat v náhodném
pořadí.