pc s vice disky

Jan Dusatko jan_dusatko at post.cz
Tue Mar 13 23:12:37 CET 2007

Nevadi mi priznat svoji neznalost, SMAPy neznam (lepe receno, ted googlim).
Na druhou stranu, zaloha na jinem disku mne chrani nejenom pred chybou
spravce, ale i pred poruchou HW. Resit jenom problemy s HW nebo jenom
problemy spravce je podle meho kratkozrake, je potreba resit oboje nebo
neresit nic. Tzn. - pokud mi data stoji za to abych zajistil jejich
dostupnost (napr. pomoci RAIDu), mely by mi stat i za nejakou formu zalohy.
V jinem pripade se obavam, ze je neco spatne.
Honza