pc s vice disky

Josef Hrabec hrabec at naxo.net
Mon Mar 12 14:01:52 CET 2007

Mohu se zeptat, co je ten LVM na tom linuxu zac? (z tech obrazku to moc
patrne neni) To je nejaky sw projekt, ovladac nebo tak neco? Znam treba
LVM z AIX-u, tam se pod tou zkratkou mysli Logical Volume Manager a pro
takoveto pouziti by byl tento LVM naprosto tim nejlepsim resenim - bohuzel
nevim o tom, ze by se neco takoveho vyskytovalo pod FreeBSD nebo pod
Linuxem.

Pepa.