MySql 4.0 vs. 4.1

Lubomir Host rajo at platon.sk
Mon Mar 12 12:20:37 CET 2007

On Mon, Mar 12, 2007 at 11:52:37AM +0100, Dan Lukes wrote:

> 	Ja nebudu az tak radikalni. Pokud existuje nejaky dobry duvod, proc
> nepodporovanou verzi zachovat, tak existuje. Side-efektem ale budou
> vyssi (mozna podstatne vyssi) naroky na udrzbu, takze jestli je to jen z
> duvodu "ze je to mene prace", tak to asi neni ...

Aky dovod by mohol existovat pre zachovanie starej verzie? Mozno iba
ten, ze uz je na dany ucel odskusana. Ale ak je toto jediny dovod, tak
odskusat aj novsiu verziu sa da podla mna vo vacsine pripadov relativne
lahko. Navyse sa upgradom ziskaju dalsie dobre vlastnosti, ktore starsia
verzia mysql nema. Teraz nahmatkovo ma napadaju tieto vyhody mysql 5.x
voci 4.x:

- viac funkcii na prepocet casov a datumov

- niektore zlozitejsie selecty sa v mysql 4.x museli robit roznymi
  barlickami

- korektna podprora roznych kodovani (ja to naozaj vidim ako vyhodu)

rajo

--
  ,''`.  Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>    ICQ #:  257322664
 : :' :  Jabber: rajo AT jabber.platon.sk      VoIP: callto://rajo207