[VYSLEDKY] zadost o maly test

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Mon Mar 12 09:12:47 CET 2007

On Mon, Mar 12, 2007 at 08:46:59AM +0100, Radim Kolar wrote:
> tohleto by bylo dobry, kdyby se to dalo konfigurovat pres
> OPTIONS v portu. u mne to zrychluje o cela 4 procenta!
> submitnete nekdo patch do portu

to ma byt ironie? mne se nezda ze by 4% byly neco uzasneho nebo tak...
spis mi to prijde jako v ramci sumu..

jak doporucuje pav tak to zkusim na 2x (lepsi k dispozici na hrani nemam), ale
dost nechapu jak to muze zmenit pocet volani setproctitle()... aha! uz chapu
setproctitle vola sysctl, ktere mame pod Giantem (furt este)

hm.. du to otestit....