[VYSLEDKY] zadost o maly test

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Sun Mar 11 22:27:16 CET 2007

On Fri, Mar 09, 2007 at 04:32:10PM +0100, Divacky Roman wrote:
> zdravim
>
> mam anginu a nudim se doma a tak jsem se mrknul na postgres :D Na FreeBSD to pry
> dela dost nesmysly a vola to treba 100tisickrat za sekundu setproctitle(). to
> neni moc dobre rekl bych... tak jsem vyrobil patchik, ale jelikoz p*cu rozumim
> postgresu tak nevim jak to otestovat jestli to
>
> a) pracuje spravne
> b) fakt neco zrychluje
>
> a tak se obracim na vas mile ctenare tohoto mailing listu :) kdo mi pomuze
> otestovat tento patch
>
> www.stud.fit.vutbr.cz/~xdivac02/patch-postgres.patch

> [...]

tak jsem si to benchmarknul sam a...

1) ten patch VUBEC nepomaha v sysbench (aspon co jsem teda ja meril)

2) uplne vypnuti setproctitle() ma +/- 6% dopad na vykonost (positivni)
.if ${.CURDIR} == "/usr/ports/databases/postgresql81-server"
CFLAGS+=-DPS_USE_NONE=1
.endif

kris kennaway rika ze ten setproctitle to zpomaluje az o 33% a u mne akorat o 6%
coz znamena ze to mozna blbe testuju....

mate nekdo nejakou pripominku co muzu delat blbe pri testovani? vdaka

roman