RAID nebo disk

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Sat Mar 10 11:34:51 CET 2007

Bc. Radek Krejca píše v So 10. 03. 2007 v 08:15 +0100:
>   Je to server od Intelu a dusovali se, ze na tom freebsd 100% chodi,
>   nicmene ted nevim, planuju masivnejsi nasazeni a tohle mi trochu
>   kali radost, pokud by to byl disk tak pohoda. V tuto chvili je to v
>   RAID 1, nicmene uz mi to i zahlasilo Degraded. Dalsi zajimava vec
>   je, ze ackoliv mam nastaven Mirror, tak pri instalaci freebsd vidim,
>   jak ar0, tak ale i ad4 a ad6 (ze by se tak prezentoval radic?).
>
>   Jeste prikladam dmesg, zadne speciality tam nemam, je to zatim jen
>   generic amd64, nicmene vse zkompilovane pomoci cvsup
>   standard-supfile. Z vypisu dmesg vyhazuju usbcka apod. aby byl
> [...]

Chybu bych videl v tom AMD64. Intelske servery jedu na i386 uz hodne
dlouho a nemel jsem jediny problem.
Ted jsem koupil novy a pod i386 mi inicializace disku proletela jak
vino, ale pod amd64 trvala desne dlouho. Protoze jsem ale chtel amd64
ozkouset, nechal jsem to tam a o 2 hodiny pozdeji jsem skoncil s
podobnou chybou. Po restartu se ale radic vzpamatoval.Ted bohuzel neni
mozne server odstavit, takze cekam na prihodnou chvili a vrazim tam
zpatky i386 a pro jistotu co chvili zalohuji data.

Ondra