Pango

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Fri Mar 9 16:51:13 CET 2007

Kaminar píše v pá 09. 03. 2007 v 16:45 +0100:
> Zdravim,
>
> sice to sem moc nepatri, ale uz se s tim patlam hodne dlouho
> a porad nikde nemohu nalezt reseni.
>
> Netusite, jak donutit pango nebo to, s cim to souvisi, aby zacal brat kodovani,
> ktere mam nastavene v locales nebo alespon ho donutit pouzivat
> latin2. Větsina programu, ktera s tim souvisi vypisuje tuto hlasku:
>
> Pango-WARNING **: Invalid UTF-8 string passed to pango_layout_set_text()

Pango je interne povinne Utf-8. Zarid se podle toho. Pokud prekladas
anglicky program pres gettext, muzes mit katalog v latin2 a kompilovat
ho do utf8 binaru.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity tvar.
Zkuste presne definovat tvar hrusky.
  -- Marigold: Pul stoleti poezie