pruhledny terminal v mutt

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Fri Mar 9 14:11:01 CET 2007

zdravim,

v lete snad zdarne vypadnu ze skoly a budu si muset presunout postu. pouzivam
mutt z lokalu pro cteni a mam nasledujici "problem". VSUDE jinde krome skoly
kdyz zapnu mutt tak mi to zrusi obrazek na pozadi terminalu. jen ve skole
tam zustane... asi se pouziva nejaky jiny atribut nebo co.

nastaveni TERM mam stejne (xterm) a ten mutt je proste skompilovanej z portu (u mne,
jak je to ve skole netusim ale snad taky)... verze je taky stejna.
nevim co dalsiho relevantniho uvest.

mate nekdo napad co s tim muze byt a jak to fixnu?

diky

roman

p.s. ve vsech ostatnim programech (vim atd.) mi ten obrazek zustane