benchmarky

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Fri Mar 9 13:18:20 CET 2007

Dan Lukes píše v pá 09. 03. 2007 v 12:51 +0100:

> 	To je, zrejme, konecne nadeje, ze konecne nekdo dodela ULE scheduler
> nebo jakykoliv jiny, ktery pocita se SMP. Ale tomu snad ani nerikam
> optimalizace - to spada spis do "zajisteni elementarni podpory SMP" - uz
> je docela na case. SMP se objevilo ve verzi 5, tak by bylo opravdu mile,
> kdyby ve verzi 7 uz existovala alespon zakladni "dodelanost" ...

SMP bylo v 4.X, samozrejme. V 5 se objevilo SMPng, uplne jina bestie.
A co se tyce zakladni dodelanosti, FreeBSD 6.1 u nas bezi velmi
spokojene na osmi-procesorovem systemu a nepozoruji zadne zasadni
problemy.

Ta prace v 7 je spis o multi-threadovych aplikacich nez o SMP jako
takovem.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity tvar.
Zkuste presne definovat tvar hrusky.
  -- Marigold: Pul stoleti poezie