benchmarky

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Fri Mar 9 11:30:19 CET 2007

On Fri, Mar 09, 2007 at 11:25:34AM +0100, Radim Kolar wrote:
> http://tweakers.net/reviews/674
> tady maji porovnani linux vs solaris na pgsql a mysql. Vypada ze je
> pri vetsi zatezi vicemene jedno a o malou zatez nejde, ta se zvladne
> vzdycky. Skoda jen ze tam neni taky FBSD-7, ktere je v tomto testu
> vyrazne lepsi nez linux, viz grafy na http://planet.xbsd.org/

nekolik komentaru...

1) na tom planetu byly benchmarky 7cky + hafo patchu

2) JESTE VIC patchu se pripravuje a da-li $your_personal_god tak v 7.0R
budou, namatkou - optimalizace zamykacich primitiv, superpages, andre's tcp magic, atd.

3) fbsd se zacina optimalizovat na rychlost (v SMPng) az tedka, a ja osobne ocekavam
"zazraky" :) co jsem se dival na nejaky ten plan tech fbsd devel conferenci tak to
znelo moc chutne :)

souhrne - je to dobre ted a bude to vyrazne lepsi v budoucnu :)