shell script

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Thu Mar 8 11:45:15 CET 2007

Pro moje ucely jsme si pokazde vystacil s timhle, zalezi jak moc
spechate a k cemu to bude:

#!/bin/sh
case $1 in
start)
        ezjail-admin config -r run $2
        /usr/local/etc/rc.d/ezjail.sh start $2
        ;;
stop)
        /usr/local/etc/rc.d/ezjail.sh stop $2
        ezjail-admin config -r norun $2
        ;;
ports)
        case $2 in
        mount)
mount_nullfs /usr/ports /usr/jails/$3/basejail/usr/ports;;
        umount) umount /usr/jails/$3/basejail/usr/ports;;
        esac
        ;;
esac