Kompilace portu PostgreSQL82-server

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Thu Mar 8 07:57:36 CET 2007

>  Co uz vim urcite je, ze chyba bude v rukach. Zkusmo jsem si totiz ve VMWaru nainst. FBSD6.2 a hned aniz bych cokoliv jineho instaloval tam dal z portu postgresql82-server a probehlo to bez nejmensi potizi.

  ^-- Nemoze to byt nejakym nevhodnym nastavenim prostredia alebo
nejakou nevhodnou volbou v /etc/make.conf? PostgreSQL 8.2 som pod
RELEASE-6.2 kompiloval asi dvakrat, vzdy bez problemov.

Skus si urobit jail (je to rychlejsie ako instalovat novy system
a po "pokusoch" ho mozno rychlo utratit) a v nom skompilovat port.

J.