kompilovat ci nekompilovat

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Mar 5 18:41:28 CET 2007

Divacky Roman napsal/wrote, On 03/05/07 13:30:

> fbsd umi cross compiling takze nemusis mit druhy master ve smyslu "neco zcela jineho"
> staci jen trosicku pozmenit ten prikaz na buildovani worldu/kernelu aby includoval
> tusim TARGET_ARCH nebo tak neco....

	To je trochu otazka duvery. Mam podezreni, ze cross-compiling nebude
prilis siroce pouzivany a tak bych se obaval, ze bude primerene tomu
neodladeny.

	A dokonce i kdyz pominu tuhle neduveru, stejne si to nedovedu moc
predstavit. S;ousta prace bude zajistit kompletni oddelenost stromu -
ruzne architektury musi sve veci instalovat do ruznych stromu a take je
tamodsud brat.

	Kde si vubec nedovedu predstavit, ze by system nenarazil jsou pripady,
kdy se pri prekladu pozdeji pouzivaji programy vznikle behem prekladu
drive. Jako jednoduchy priklas si muzeme zvolit program "install" - ten
se za normalnich okolnosti prelozi a nasledne nainstaluje, k cemuz se
pouzije on sam. U cross-compilingu by se ale musel prelozit dvakrat -
pro obe platformy, pricemz pro "nainstalovani" do spravneho ciloveho
mista se musi pouzit binar pro host-platformu, al enainstalovat se musi
binar pro target-platformu.

	Obdobny problem vznikne i u nekterych portu.

	Mam urcite pochybnosti, ze je cely kompilacni system kompletne
pripraveny na cross-compiling. Jednotlive komponenty vetsinou mozna ano,
ale v celek moc duveru nemam ...

	Ale nezkousel jsem to. Jestli tu nekdo napise "pouzivam to bezne",
prekvapi me to. Prijemne.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz