crontab - mailto

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Mar 5 16:42:34 CET 2007

Lubomir Majersky wrote:
[...]
> 	Predsa len, neda sa to sklbit do jedneho crontab-u s tym, ze by to bolo
> len v tom crontabe pre "root" a aby som pre (P1) dostaval mail a pre
> (P2) nie? Mam na mysli nejaku finesu, o ktorej som sa v dokumentacii
> nedocital, ...ze ci sa napriklad neda rozvetvit direktiva "MAILTO" pre
> prikazy typu (P1) a prikazy typu (P2)?

Pokud nechci dostavat maily o spusteni / chybe nejakeho prikazu, tak
jeho stdout a stderr presmeruji do /dev/null

takze neco jako:

# tady endostanu zadnou zpravu
* * * * * /path/to/my/script.sh > /dev/null 2> /dev/null
# tady dostanu zpravu jen pri chybe
* * * * * /path/to/my/script.sh > /dev/null

Nebo si ty vystupy mohu presmerovat do souboru spomoci >> a pak budu mit
log, ze ktereho se pripadne zpetne dozvim, ze neco probehlo / neprobehlo.

Miroslav Lachman