crontab - mailto

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Mon Mar 5 15:43:55 CET 2007

Zdravim Vas,

	obraciam sa na Vas mozno s blbostkou, ale neda mi, aby som sa neopytal
skusenych harcovnikov.

	V root-ovskom crontabe mam zadefinovane spustanie prikazov. Prvy prikaz
(P1) sa spusta raz za tyzden, druhy prikaz (P2) sa spusta kazdych 15
minut. Okrem ineho, je v crontabe zadefinovana direktiva "MAILTO". Oba
prikazy sa musia spustat pod root-om, ale maily o vykonani/nevykonani by
som chcel dostavat len od aplikacie prikazu (P1).

	Kedze mam dve root-ovske konta (pre jednoduchost "root" a "root1"), tak
som to urobil tak, ze mam crontaby pre "root" a pre "root1". "root" je s
"MAILTO", "root1" bez "MAILTO". Samozrejme, funguje to.

	Predsa len, neda sa to sklbit do jedneho crontab-u s tym, ze by to bolo
len v tom crontabe pre "root" a aby som pre (P1) dostaval mail a pre
(P2) nie? Mam na mysli nejaku finesu, o ktorej som sa v dokumentacii
nedocital, ...ze ci sa napriklad neda rozvetvit direktiva "MAILTO" pre
prikazy typu (P1) a prikazy typu (P2)?

--
LuMaX