kompilovat ci nekompilovat

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Mar 5 11:41:24 CET 2007

Jan Poctavek napsal/wrote, On 03/05/07 11:25:

> Celkom fajn postup.. ale pokial mam medzi servermi aspon jeden i386 tak
> na ia64/amd64 mozem asi zabudnut, nie? Package sa daju na rozdiel od
> kernelu vybuildovat len s jednou optimalizaciou.
>
> BTW: oplati sa vobec 64bit kernel?

	Ja mezi amd64 a i386 nerozlisuji. Ta debata uz tu byla - viz archiv.
Zatim jsem nepotreboval pocitac nasazovat an takovem miste, kde by
pouzivani amd64 jako amd64 prinaselo vyhody "ktere za to stoji". Takze,
hardware takovy mame, ale software na tom bezi i386.

	Your mileage may vary.

	Co se ia64 tyce - to je skutecne jina architektura a pro tu by musel
byt vybudovan druhy master - za predpokladu, ze jich clovek ma v siti
tolik, aby se "centralni update" jiz vyplatil.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz