kompilovat ci nekompilovat

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Mar 5 10:39:42 CET 2007

Jozef Babjak wrote:

>   ^-- AFAIK, kompilovat sa tak ci tak bude vsetko, akurat sa to
> nenalinkuje do kernelu, ale urobi sa modul; teda ak z daneho
> niecoho modul vyrobit ide. Ovladace su prave tento pripad.

Ano, u ovladacu a nekterych dalsich veci plati to, ze co se vyhodi z
kernelu, zkompiluje se jako modul. (da se tomu zabranit v make.conf atp.)

Jeste bych dodal, ze je celkem zajimavou volbou nastaveni KERNCONF v
/etc/make.conf tak, ze obsahuje vice jmen kernelu. Ono se jich pak vic
zkompiluje, ale nainstaluje se jen prvni (kdyz se pak pouzije make
installkernel bez definovani KERNCONF). Takze tam, kde mam vlastni
kernel mam napriklad KERNCONF=MUJKERNEL SMP GENERIC a mam tak k
dispozici k nainstalovani vsechny tri pro pripad, ze by to bylo nekdy
potreba kvuli problemum / testovani a uz v ten okamzik nebyl cas /
moznost kompilovat.
Samozrejme to znamena, ze se make buildkernel dela trikrat tak dlouho,
ale v tom nevidim problem, to je prace pocitace, ne moje. ;)

Miroslav Lachman