kompilovat ci nekompilovat

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Mar 5 09:54:53 CET 2007

Jan Poctavek wrote:
> Zdravim,
>
> s ohladom na debatu predchadzajucom threade o vlastnom vs GENERIC
> kerneli sa chcem spytat kto z vas pouziva/nepouziva generic kernel a
> preco? Rovnaka otazka je aj porty vs package.

Na strojich s vyssi zatezi a specifickymi naroky pouzivam vlastni
kernel, na tech "obycejnych" strojich mam klidne GENERIC / SMP-GENERIC,
protoze vytvarenim vlastniho bych nic moc neziskal. A pokud se nepletu,
tak ten GENERIC se da pak aktualizovat pres freebsd-update

> Ide mi hlavne o to aby sa veci upgradovali co najviac samy bez mojho
> pricinenia a to si pri kompilovanych veciach nedovolim... a potom este
> na kompilovane veci treba hoodne viac casu.

Na vsech strojich kompiluji vlastni porty pres portinstall/portupgrade a
options mam nastavene v pkgtools.conf. Ze kompilace trva nejaky cas mi
vubec nevadi, ja u toho nemusim tocit klikou, zkratak to spustim a delam
na necem jinem, za par minut se kouknu, jak co probehlo a je to. O
interaktivite to u me v podstate vubec neni, diky nastaveni
pkgtools.conf ale umoznuje mi to na kazdem stroji pouzit v podstate
uplne jine options.

Miroslav Lachman