zajimava informace o procfs/pseudofs

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Mar 2 12:22:38 CET 2007

Divacky Roman napsal/wrote, On 03/02/07 11:50:

> tak jsem povazoval za uzitecne se o tu informaci podelit

	Ja jsem taky nechtel rict, ze's nas takovou samozrejmosti nemel
obtezovat, i kdyz pripoustim, ze po odeslani me napadlo, ze i tak to
mohlo pusobit. Ale nemelo.

> jasne... ale jde o to ze 1) GENERIC to v sobe ma

	GENERIC je kompromisni kernel "aby fungoval pokdu mozno kazdemu, vsude
a na vsechno" - neni prekvapive, ze ma jen kompromisni vlastnosti. Hodi
se pouze na takova nasazeni, kde nevadi, ze ma horsi vlastnosti, nez by
bylo mozne dosahnout customizovanym kernelem. ...

> 2) tohle skode zrovna DOST

	To je tvrzeni, ktere by vyzadovalo hlubsi zkoumani. Skodi to dost tam,
kde je vysoka zatez. Jinde sice ukonceni procesu trva taky dele, ale
vlastne to nicemu nevadi. Na stroji s vysokou zatezi skoro neocekavam,
ze ma nekdo GENERIC - i kdyz pripoustim, ze to je mozna trochu odvazny
predpoklad ...

	Tim skutecne nepolemizuju s tim, ze nebylo uzitecne to tu zminit -
naopak. Ale doplnuju to upozrnenim, ze ten, kdo na zaklade tohoto
upozorneni zjistil, ze ma v kernelu "zbytecnosti" mel by prozkoumat i
dalsi komponenty (nejen v kernelu). Jestli take nejsou zbytecnostmi ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz