Re: Tiskarna HP Business InkJet 1100

zongo zongo zongo at seznam.cz
Tue Feb 27 08:41:23 CET 2007

> Zkuste port print/hplip. Uspesne mi bezi sitovy tisk na jednom serveru
> pres hplip + cups pro HP 1100A na LPT a pro HP 5510 na USB, az se tomu
> docela divim.

Zkusim -- momentane mam nainstaovany hpijs + cups, ale jak uz jsem psal, pres USB to nejede (a podle reakci zkusenejsich mam pocit, ze ani nepojede). Bohuzel, na notebooku nemam rozchozeny ani paralelni port. Pri bootu mi hlasi:

  ppc0: parallel port not found.

V kernelu mam podporu zapnutou, ale proste to nejde:

  # Parallel port
  device          ppc
  device          ppbus           # Parallel port bus (required)
  device          lpt             # Printer
  device          plip            # TCP/IP over parallel
  device          ppi             # Parallel port interface device

Zongo