Tiskarna HP Business InkJet 1100

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Feb 25 22:35:59 CET 2007

Juraj Lutter napsal/wrote, On 02/25/07 21:35:
> Driver ulpt nema interfejs pre select(), ktory je pouzivany v CUPS. CUPS
> totiz cita data z ulpt, co by teda robit nemal/nemusel a nasledkom toho
> select() timeoutuje a CUPS si mysli, ze dochadza k chybe.
>
> Niekto by sa mohol podujat a vyrazit to odtial, aby sa to pod FreeBSD
> nepouzivalo. Urobil by som to sam, avsak nemam nikde printserver pod
> FreeBSD.

	No, a druha vec, kterou by nekdo aktivni s volnym casem mohl udelat je
zajistit uniformni chovani select() na tech descriptorech, ktere ho
nepodporuji.

	Jak jsem vyrozumel, ulpt ho nepodporuje zpusobem "timeoutuje i kdyz
jsou data k dispozici". ugen ho pro zmenu nepodporuje stylem "hlasi
pripravenost descriptoru i kdyz data nejsou" ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz