Havarie systemu Intel

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Feb 23 14:17:30 CET 2007

forma wrote:
> Zdravim,
>
> mam server Intel s doskou  SE7520JR2  - z casu na cas, sa zasekne tak,
> ze je ho treba napvrdo restartovat. Zvlasne je, za sa to stava vzdy mimo
> pracovneho casu, ked je najmensia zataz - vecer, v noci... Zo
> standardnych logov sa neda nic zistit.
> Neporadil by mi niekto diagnosticky sw, ktory by mi pomohol odhalit
> pricinu?

Mozna to neni az tak prekvapujici, on totiz v noci ten system dostava
docela "zahul" pri udrzbovych rutinach, jejichz vysledkem je pak daily
report a security report. Takze pokud je to neco okolo disku (disky,
radice, ale treba i napajeni) a server vytuhne prave v dobe techto
rutin, tak to neni vytuhnuti "kdyz nic nedela".

Zkuste nejaky strestest na CPU a disky (to neni zas tak tezke najit v
portech - staci nejaky benchmark) a pripadne memtest.

Miroslav Lachman