Vykonnost viacjadrovych procesorov. [Bolo: Re: rackove servery]

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Wed Feb 21 11:27:21 CET 2007

> riesili ste niekto s freebsd sun niagara (6/8 core)?
> teraz jeden zakaznik planuje kupit a neviem co mu mam na to dat...

  ^-- Davat na Niagaru cokolvek ine ako Solaris 10 a vyssie mi pride
nerozumne (jemne povedane). Predpokladam, ze kto kupuje Niagaru, si velmi
dobre rozmyslel, preco tak cini a zvazil aj dalsie okolnosti, vyber OS
nevynimajuc. No a neverim, ze FreeBSD (lubovolne si mozete doplnit
akekolvek bsd, akykolvek linux) to vyhral. Niagara je v celku zavazna
financna investicia.

J.