rackove servery

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Tue Feb 20 16:54:52 CET 2007

Pouzivam Intel platformy a zatim sem nenarazil na problem, ze by neco
nebylo podporovane (tedy jen jednou jsem koupil desku, ktera jeste
nemela ovladac na ar, takze jsem to resil jinym radicem)
Jeden server ma 2 roky, druhy pul roku, treti par mesicu.

Jinak jsem potkal servery supermicro, coz je de-facto obdoba tech
intelskych, ale uz jsem u nich potkal nejake problemy - zazlobily mi po
roce a pul disky

Na lacine servery mi to prislo odpovidajici a na drahe servery zase ve
FreeBSD stejne nejsou ovladace k diskovym polim, takze to je ve finale
asi fuk.

Ondra