INDEX vs. INDEX-5 v portoch...

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Mon Feb 19 21:48:33 CET 2007

Zdravim Vas,

	mam este dva servery na 4.11-kach, ktore casom planujem zapgrejdovat.
Pokym vsak bezia, tak chcem udrziavat aplikacie v "najnovsom" stave,
niektore si to totiz vyzaduju. Upgrejdy prevadzam pomocou portupgrade,
no a samozrejme, INDEX je zo dna 1.2.2007 (aby som bol presny, INDEX.bz2
je zo dna 1.2.2007), teda nie je najnovsi (je neaktualny).
	Viem, ze apgrejdy aplikacii idu urobit aj inou cestou, o tom vsak
nechcem pisat.
	Chcem sa teda opytat - lebo info o tom sa mi zatial nepodarilo najst
(mozno zle hladam) - ci uz je so 4-kami nadobro koniec resp. s INDEX-om,
ktory sa uz nebude vobec aktualizovat alebo sa nebude aktualizovat tak
casto, to poprve, a podruhe, je mozne pouzit pre 4.11-ku INDEX-5? Ak
ano, ako ho stiahnut v 4.11-ach "prijemnou cestou", mam na mysli
pouzitie *make fetchindex*. Pozeral som si *man ports*, ale nic take som
tam nenasiel.

Vdaka za tipy
--
LuMaX