Disable direct broadcast

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Thu Feb 15 12:45:52 CET 2007

Ahoj,

Bc. Radek Krejca wrote:

>   potrebuji nejak rozumne zakazat broadcasty v moji siti. Realizace

Bavime se o IP nebo ethernetovych broadcastech? Chces je zakazat na vstupu, mezi
segmentama, v ramci segmentu?

>   prostrednictvim firewallu je nerealna vzhledem k mnozstvi subnetu,

To mas nekolik tisic subnetu na jednom stroji? To asi ne, ze?

Kdyz ono by to chtelo trochu napsat co vlastne resis za problem a na jake siti (platformy aktivnich prvku)
a mozna zjistis, ze cesty k dosazeni toho co chces jsou ruzne, ne jen v jednom prepinaci.

Jirka