sendmail - www management .forward, .vacation, ...

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Wed Feb 14 10:03:48 CET 2007

Zdravim vsechny,
pouzivam sendmail, prosim odpustte si rady typu: prejdi na postfix,
exim, ... :-)

Pouzivam ho na spouste serveru zakazniku, casto musim resit -
presmerujte mi tuhle adresu sem, posilejte kopie sem, nastavte mi na
pristi tyden vacation, ...

Chtel bych uzivatelum dat moznost si toto nastavovat sam. Nic hotoveho
jsem nenasel. Pro me neni problem si napsat nejaky php-www management na
toto, data si ukladat do mysql a potom si generovat aliases, .vacation v
home adresarich apod. Jsem si vedom bezpecnstnich rizik tohoto, mam s
podobnymi skripty pomerne velke zkusenosti.

Lide by se pres www prihlasili na svuj ucet, vse si nastavili a za par
minut by cron vygenereoval napr. novy /etc/aliases apod a me by ubylo
dost drobnych zasahu na serverech :-)

Existuje nejake jednodussi reseni? Prehledl jsem neco?
Doporucite neco?

Diky za rady
PM

--