Polling

Bc. Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Tue Feb 13 08:38:54 CET 2007

Dobry den,

Koukal jsem do konfigu jadra a nikde tam nemam ani smp ani
hyperthreading. Mam v podstate Generic jado osekane o ovladace, s
pridanym pf a pollingem.

Zeptam se spis asi takhle, jaky je vubec mozny datovy tok, ktery
zvladne freebsd obslouzit, zda je vubec mozne dosahnout nejakych
vyssich rychlosti. Osobne mi prijde 130Mbit na server s Gbit sitovkou
strasne malo.

Radek

--
S pozdravem,