SATA radic SiI3512

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Mon Feb 12 11:29:31 CET 2007

On Mon, 12 Feb 2007 09:51:00 +0100, Miroslav Lachman wrote

> Nemam sice zkusenost primo s timhle, ale s jinym tehle znacky a byla
> to tragedie (timeouty a vypadavani disku z RAIDu). A mailinglisty
> FreeBSD jsou plne varovani pred levnymi radici prave od Silicon
> Image, takze ja bych si radeji usetril problemy a tomuto vyrobci se
> zdaleka vyhnul.

Pripajam sa k tomuto nazoru, v logoch sa mi ukazovalo vela CRC a DMA errorov
na diskoch a ked som dal disk reklamovat, neuznali mi to s dovodom, ze disk je
v uplnom poriadku.

Moj zaver: nedavaj to do serveru, ani len domaceho. Ta karta je vhodna skor do
windows. Aj ked aj tam som musel upgradovat drivery a firmware. Bol to chip 3112

PiFtiK