staticke arp zaznamy po starte

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Feb 10 14:52:14 CET 2007

Stefan Kremen napsal/wrote, On 02/10/07 14:01:
> Chcel by som sa velacteneho publika spytat, ci FreeBSD vo verzii 6.2 disponuje
> vlastnostou, ktora pri starte operacneho systemu zabezpeci automaticke
> natiahnutie statickych arp zaznamov zo suboru, teda ekvivalent prikazu
>
> arp -f filename

	Ja sio dovolim otazku poreformulovat - otazka zni, zda na jednoduchy
pokyn nekdy behem startu system zam spusti uvedeny prikaz.

	Odpoved zni - ne.

	Ale je nescislne zpusobu jak zajistit spusteni scriptu pri startu -
cron, start_if, rc.local, rc.d ...

> Alebo este inak: zalezi operacnemu systemu na presnom okamziku, kedy by mal
> byt vykonany spominany skript?

	Operacnimu systemu ? Tomu je naprosto jedno, jestli takovy prikaz vubec
spusten bude a tim mene mu zalezi na tom kdy to bude. OS ho k nicemu
nepotrebuje a nespousti ho.

	To vy ho chcete kvuli necemu spustit, takze vy jste ten, kdo jediny
muze posoudit, ktery okamzik je vhodny a ktery ne ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz