FreeBSD 6.2 a Xeon Dual Core

Lubomir Host rajo at platon.sk
Thu Feb 8 17:52:35 CET 2007

On Thu, Feb 08, 2007 at 04:38:19PM +0100, dobrusky at post.cz wrote:
> Dobry den, ahoj,
>
> poprve instaluji FreeBSD na nejaky pokrocilejsi stroj. Jedna se
> o desku Intel s chipsetem S5000VSA a CPU Xeon 3.00 GHz Dual Core.
>
> Rad bych se vyvaroval zbytecne ztraty vykonu, tak bych se rad zeptal
> nekoho, kdo s tim ma zkusenosti. Cetl jsem, ze s distribuci pro AMD64
> jsou cetne problemy a tak jsem radeji zvolil i386. Nevim, zda mi
> doporucite hypertreading zapnuty nebo vypnuty a pripadne nejakou
> doporucenou optimalizaci jadra.  Jeste k HW: deska je osazena 2GB FB
> ECC 667, systemovy disk je 70GB RAPTOR SATA, datove disky 2x WD 320GB
> [...]

Ako najslabsie miesto vidim to, ze je iba jeden systemovy disk. Bud by
som ho uplne vyhodil a system dal na tie 2 (predpokladam, ze budu
v RAID1 zapojeni), cim by sa znizila kapacita na data o par giga
(zanedbatelne), alebo dokupil este jeden 70G RAPTOR.

Taktiez zapojenim systemoveho disku do RAID1 by sa mal zdvihnut vykon
servera, pretoze sa zrychli citanie.

rajo

--
  ,''`.  Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>    ICQ #:  257322664
 : :' :  Jabber: rajo AT jabber.platon.sk      VoIP: callto://rajo207