spam z webu...

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Tue Feb 6 12:12:20 CET 2007

Pavol Čierny napsal(a):
 > nakolko utoky cez moje servre so zneuzitim
 > formularov sa diali tak ze "chytry" zakaznik si dal do hlavicky From:
 > a adresu odosielatela ktory sa samozrejme posiela z formulara... potom
 > som uz len videl maily Bcc: a 500 prijemcov :)

...presne takeho chytreho mam i ja

Miroslav Lachman napsal(a):
> Nejaky (pomerne kratky) cas je pri kompilaci PHP moznost volby
> WITH_MAILHEAD=true - to bych vam doporucil v prvni rade (je to k
>
> To je IMHO nejlepsi zpusob, jak zjistit, odkud se ty maily posilaji.
> Dohledavat to z logu je u vetsiho poctu virtualu / scriptu, dost
> neprijemna prace.
...to bolo to najspravnejsie nasmerovanie. Je pravdou, ze je to pomerne
kratky cas, lebo v decembri 2006 (alebo v novembri? ) som tu volbu
nevidel. Usetrilo mi to hoooodne casu. Uz som aj lokalizoval z ktoreho
virtuala sa tak deje.

Este raz vdaka vsetkym za nasmerovanie/nakopnutie ;)

--
LuMaX