Polling

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Tue Feb 6 09:29:12 CET 2007

On Mon, Feb 05, 2007 at 12:16:16PM +0100, Bc. Radek Krejca wrote:
> Dobry den,
>
>   mam problemy s nastavenim pollingu, resp. nejede, jak jsem si
>   sliboval, spise je to vyrazne horsi.
>
>   Mam HP Proliant DL360-G4 jako router a u cca 130 Mbit je Xeon
>   vytocen diky preruseni na 100%. Kdyz odbocim, je nejaka jina
>   moznost, nez vyuziti pollingu, jak vyzdimat z toho serveru vice, nez
>   onech 130 Mbit?
>
>   A nyni k pollingu, nastavil jsem tedy HZ=1000, a vysledek je, ze k
>   nejakemu snizeni vytizeni procesoru dojde, ale je tu zvyseni odezvy
>   u pingu o cca 20 ms (coz bych mozna i zkousl), ale ze site nedostanu
> [...]

zkusil bych vyssi HZ, za zkousku clovek ni neda no ne? :) pokud je mozne
lehce experimentovat tak v 7-c je MSI, ktere pry dost zvysuje vykon prave
na techhle vecech (naprosto mi unika jak ale v commit message to psali :))

dalsi vec co mne napada ze by se dala zkusit je vypnout SMP (ta masina je smp ne?).
tim vypnutim myslim jako dat do pryc z kernelu.

pokud neco z toho zkusis tak by mne docela zajimaly vysledky (ciste ze zajmu, nehodlam
s tim nic podnikat)

roman